English | Περιεχόμενα | Επικοινωνία | Eίσοδος

English for Oceanography ΙΙ








(1) Γενικά



Σχολή:Περιβάλλοντος
Τμήμα:Ωκεανογραφίας και Θαλασσίων Βιοεπιστημών
Επίπεδο Σπουδών:Προπτυχιακό
Κωδικός Μαθήματος:191MY27YΕξάμηνο σπουδών:Γ
Τίτλος Μαθήματος:English for Oceanography ΙΙ
Αυτοτελείς Διδακτικές ΔραστηριότητεςΕβδομαδιαίες Ώρες ΔιδασκαλίαςΠιστωτικές Μονάδες
Σύνολο μονάδων4
Τύπος Μαθήματος:
Υποχρεωτικό / Ειδικού υποβάθρου
Προαπαιτούμενα Μαθήματα:
Κανένα
Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων:
ΑΓΓΛΙΚΗ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
Το Μάθημα προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus:
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ – ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (Url):https://www.mar.aegean.gr/index.php?lang=gr&pg=3.1.1&lesson=1041

(2) Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μαθησιακά Αποτελέσματα


Μέσα από μια πληθώρα διδακτικού υλικού, δραστηριοτήτων εντός της αίθουσας διδασκαλίας και ομαδικών εργασιών, το μάθημα αυτό – EAP - επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να αναπτύξουν τις ακαδημαϊκές και επαγγελματικές εκείνες δεξιότητες που απαιτούνται για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες των Επιστημών της Θάλασσας, όπως περιγράφονται παρακάτω: 

  • Ακαδημαϊκές Δεξιότητες στην αγγλική γλώσσα (EAP) και στα ελληνικά, όταν είναι απαραίτητο.  

  • Υψηλού επιπέδου έρευνα στη βιβλιοθήκη και το διαδίκτυο προς εξεύρεση βιβλιογραφικών αναφορών και αξιολόγηση του υλικού που βρίσκουν,  

  • Υψηλού επιπέδου έρευνα και σύνθετη αναζήτηση προς εξεύρεση ηλεκτρονικών λεξικών και μηχανών αυτόματης μετάφρασης, έτσι ώστε οι φοιτητές/τριες να ξεπεράσουν προβλήματα ορολογίας,  

  • Υψηλού επιπέδου Συγγραφικές και Προφορικές Δεξιότητες στα αγγλικά:  

  • Προφορικές παρουσιάσεις στα αγγλικά,  

  • Συγγραφή Επιστημονικού Δοκιμίου (essay writing) και Μικτής Βιβλιογραφίας (βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες στο Λατινικό αλφάβητο [π.χ. αγγλικά, γαλλικά] και βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες σε άλλο σύστημα γραφής [π.χ. ελληνικά, αραβικά, κινέζικα, ρώσικα]):  

  • Πώς να παραφράζουν, να αναδιατυπώνουν επιστημονικές απόψεις επιστημόνων χωρίς να πίπτουν στο παράπτωμα της λογοκλοπής (plagiarism),  

  • Επεξεργασία δοκιμίων (από προηγούμενες εξεταστικές περιόδους),  

  • Συγγραφή Συνοδευτικής Επιστολής (Cover Letter) στα αγγλικά,  

  • Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος (CV) στα αγγλικά,  

  • Διαφορετικά ύφη γραφής και παρουσίασης στα αγγλικά (π.χ. Βρετανικά και Αμερικάνικα Αγγλικά) έτσι ώστε οι φοιτητές/-τριες να αναπτύξουν διαπολιτισμική ικανότητα των αγγλικών που χρησιμοποιούνται ανά τον κόσμο (Englishes), και  

  • Πιθανή σύγκριση των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών δεξιοτήτων στην αγγλική και την ελληνική γλώσσα έτσι ώστε οι φοιτητές/τριες να βελτιώσουν (και να μεγιστοποιήσουν) τις διαγλωσσικές και διαπολιτισμικές ικανότητές τους.

Γενικές Ικανότητες


  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών (δηλ. επιστημονικών όρων) – μέσα από εξειδικευμένα επιστημονικά κείμενα (έντυπα ή ηλεκτρονικά), με τη χρήση και συμβατικών μέσων (π.χ. Βιβλιοθήκη) και των απαραίτητων τεχνολογιών (π.χ. Διαδίκτυο, ηλεκτρονικών δίγλωσσων και πολύγλωσσων γενικών και ειδικών λεξικών). 

  • Ερευνητικές δεξιότητες και στην αγγλική και στην ελληνική γλώσσα. 

  • Συγγραφή και προφορική παρουσίαση αυτόνομης εργασίας εντός της αίθουσας διδασκαλίας. 

  • Συγγραφή  και προφορική παρουσίαση ομαδικής εργασίας εντός της αίθουσας διδασκαλίας.  

Τελικός στόχος των Αγγλικών ΙΙ (EAP) είναι να μπορούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να μετακινούνται μεταξύ (τουλάχιστον) δύο διαφορετικών γλωσσικών, πολιτισμικών και επιστημονικών συστημάτων με ευκολία και άνεση - δηλ. από αγγλικά προς ελληνικά και τανάπαλιν, όταν απαιτείται (π.χ. σε προγράμματα Erasmus+, Erasmus Placement και Διεθνή Συνέδρια).

(3) Περιεχόμενο Μαθήματος


Μέσα από μια πληθώρα διδακτικού υλικού, δραστηριοτήτων εντός της αίθουσας διδασκαλίας και ομαδικών εργασιών, οι φοιτητές/-τριες: 

  • Αποκτούν ακαδημαϊκές δεξιότητες στην αγγλική γλώσσα (EAP):  

Μέσα από υψηλού επιπέδου έρευνα στη βιβλιοθήκη και το διαδίκτυο προς εξεύρεση βιβλιογραφικών αναφορών και αξιολόγηση τους,  

  • Αποκτούν υψηλού επιπέδου Συγγραφικές και Προφορικές Δεξιότητες στα αγγλικά

Μέσα από: 

  • Προφορικές παρουσιάσεις στα αγγλικά; 

  • Τη συγγραφή επιστημονικού Δοκιμίου (essay writing) και μικτής βιβλιογραφίας (βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες στο Λατινικό αλφάβητο [π.χ. αγγλικά, γαλλικά] και βιβλιογραφικές πηγές γραμμένες σε άλλο σύστημα γραφής [π.χ. ελληνικά, αραβικά, κινέζικα, ρώσικα]); 

  • Παράφραση, αναδιατύπωση επιστημονικών απόψεων επιστημόνων χωρίς να διολισθαίνουν στο παράπτωμα της λογοκλοπής (plagiarism); 

  • Συγγραφή Συνοδευτικής Επιστολής (Cover Letter) στα αγγλικά; και 

  • Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος (CV) στα αγγλικά. 

  • Αποκτούν διαγλωσσικές και διαπολιτισμικές ικανότητές:  

Μέσα από τη μελέτη και σύγκριση: 

  • Διαφορετικών υφών γραφής και παρουσίασης στα αγγλικά (π.χ. Βρετανικά και Αμερικάνικα Αγγλικά) έτσι ώστε οι φοιτητές/-τριες να αναπτύξουν διαπολιτισμική ικανότητα των αγγλικών που χρησιμοποιούνται ανά τον κόσμο (Englishes), και  

  • Των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών δεξιοτήτων στην αγγλική και την ελληνική γλώσσα. 


(4) Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση


Τρόπος Παράδοσης:

Πρόσωπο με πρόσωπο (δια ζώσης διαλέξεις, ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες εντός της αίθουσας διδασκαλίας). 

Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών:

Χρήση: Η/Υ, διαδικτύου, μονόγλωσσων, δίγλωσσων και πολύγλωσσων ηλεκτρονικών λεξικών, οπτικοακουστικών μέσων. 

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις39
Αυτοτελής Μελέτη θεωρίας μαθήματος65
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας13
Άλλες δραστηριότητες3
Συγγραφή εργασίας30
Σύνολο Μαθήματος150
Αξιολόγηση Φοιτητών:

Οι φοιτητές/-τριες έχουν την δυνατότητα να περάσουν το παρόν μάθημα: 

  1. Είτε με το να συμμετέχουν στις δραστηριότητες εντός της αίθουσας διδασκαλίας, στις ατομικές και/ή ομαδικές εργασίες, προφορικές παρουσιάσιες και στη συγγραφή και την προφορική παρουσίαση μιας τελικής εργασίας, 

  2. Είτε με το να συμμετέχουν στις τελικές εξετάσεις, ή 

  3. Και με τους δύο ανωτέρω τρόπους (εάν οι φοιτητές/-τριες δεν έχουν προβιβάσιμο βαθμό από τις εν γένει δραστηριότητες εντός της αίθουσας διδασκαλίας, τις εργασίες στο σπίτι και τη τελική εργασία, είτε εάν οι φοιτητές/-τριες επιθυμούν την βελτίωση της τελικής βαθμολογίας τους στο μάθημα.




(5) Συνιστώμενη Βιβλιογραφία


Ηλεκτρονικές σημειώσεις της διδάσκουσας.