Έναρξη της διατριβής – καθορισμός των ερευνητικών ερωτημάτων – εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση
(1) Γενικά
| Σχολή: | Περιβάλλοντος | ||
| Τμήμα: | Ωκεανογραφίας και Θαλασσίων Βιοεπιστημών | ||
| Επίπεδο Σπουδών: | Μεταπτυχιακό | ||
| Κωδικός Μαθήματος: | Εξάμηνο σπουδών: | Β | |
| Τίτλος Μαθήματος: | Έναρξη της διατριβής – καθορισμός των ερευνητικών ερωτημάτων – εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση | ||
| Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες | Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Πιστωτικές Μονάδες | |
| Διδασκαλία/Καθοδήγηση | 6 | ||
| Σύνολο μονάδων | 15 | ||
| Τύπος Μαθήματος: | Ειδίκευσης γενικών γνώσεων | ||
| Προαπαιτούμενα Μαθήματα: | Όχι | ||
| Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων: | Αγγλικά | ||
| Το Μάθημα προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus: | Ναι (προσφέρεται εξ αρχής στην αγγλική) | ||
| Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (Url): | https://www.mar.aegean.gr/?lang=gr&lesson=104&pg=3.2.2 | ||
(2) Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:
Κατανοεί τις έννοιες του επιστημονικού/ερευνητικού τομέα που θα επιλέξει- Κατανοεί σε βάθος την υπάρχουσα γνώση, τα προβλήματα και τα γνωσιακά κενά του ειδικού αντικειμένου της διατριβής του
- Χρησιμοποιεί βιβλιογραφικές διαδικτυακές βάσεις για αναζήτηση επιστημονικών άρθρων
- Εφαρμόζει μεθόδους συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης
- Αναλύει με συστηματικό τρόπο μεγάλο όγκο πληροφορίες από πολλές διαφορετικές πηγές
- Κοινοποιεί τα αποτελέσματα μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
(3) Περιεχόμενο Μαθήματος
Το θέμα της εργασίας και η εκπόνησή της γίνονται υπό την επίβλεψη ενός μέλους ΔΕΠ.
Θα γίνει εκμάθηση μεθόδων συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης και εμβάθυνση στο αντικείμενο της εργασίας.
(4) Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση
| Τρόπος Παράδοσης: | Πρόσωπο με πρόσωπο | |||||||||||||||
| Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών: | Χρήση Power Point, eclass, διαδικτυακών βιβλιογραφικών βάσεων (π.χ. scopus, web of science), λογισμικού διαχείρισης βιβλιογραφίας (π.χ. Zotero, Mendeley), MsOffice. | |||||||||||||||
| Οργάνωση Διδασκαλίας: |
| |||||||||||||||
| Αξιολόγηση Φοιτητών: | Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά Αναφορά βιβλιογραφικής ανασκόπησης (100%) |
(5) Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Εξαρτάται από το θέμα της διατριβής
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
Εξαρτάται από το θέμα της διατριβής)
