English | Περιεχόμενα | Επικοινωνία | Eίσοδος

Συγγραφή επιστημονικού άρθρου








(1) Γενικά



Σχολή:Περιβάλλοντος
Τμήμα:Ωκεανογραφίας και Θαλασσίων Βιοεπιστημών
Επίπεδο Σπουδών:Μεταπτυχιακό
Κωδικός Μαθήματος:Εξάμηνο σπουδών:Γ
Τίτλος Μαθήματος:Συγγραφή επιστημονικού άρθρου
Αυτοτελείς Διδακτικές ΔραστηριότητεςΕβδομαδιαίες Ώρες ΔιδασκαλίαςΠιστωτικές Μονάδες
Διδασκαλία/Καθοδήγηση6
Σύνολο μονάδων15
Τύπος Μαθήματος:
Ανάπτυξης δεξιοτήτων
Προαπαιτούμενα Μαθήματα:
Όχι
Γλώσσα Διδασκαλίας και Εξετάσεων:
Αγγλικά
Το Μάθημα προσφέρεται σε Φοιτητές Erasmus:
Ναι (προσφέρεται εξ αρχής στην αγγλική)
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος (Url):https://www.mar.aegean.gr/?lang=gr&lesson=107&pg=3.2.2

(2) Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μαθησιακά Αποτελέσματα


Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:

  • Εξάγει συμπεράσματα και να αξιολογεί τα αποτελέσματα της έρευνας
  • Κατανοεί τη διαδικασία του peer-review και της σύνταξης και υποβολής ενός επιστημονικού άρθρου
  • Συγγράφει επιτυχώς ένα επιστημονικό άρθρο
  • Κοινοποιεί τα αποτελέσματα της έρευνας

Γενικές Ικανότητες


  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

(3) Περιεχόμενο Μαθήματος


Το θέμα της εργασίας, η εκπόνησή της και η συγγραφή του επιστημονικού άρθρου γίνονται υπό την επίβλεψη ενός μέλους ΔΕΠ. Θα γίνει εκμάθηση καλών πρακτικών συγγραφής επιστημονικών άρθρων.


(4) Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση


Τρόπος Παράδοσης:
Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών, Πληροφορίας & Επικοινωνιών:
Χρήση Power Point, eclass, διαδικτυακών βιβλιογραφικών βάσεων (π.χ. scopus, web of science), MsOffice
Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διδασκαλία10
Συγγραφή και υποβολή επιστημονικού άρθρου320
Σύνολο Μαθήματος330
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γλώσσα Αξιολόγησης: Αγγλικά
Υποβληθέν επιστημονικό άρθρο (100%)



(5) Συνιστώμενη Βιβλιογραφία


- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

  • Kalwij JM, Smit C (2013) How authors can maximize the chance of manuscript acceptance and article visibility. Learned Publishing 26: 28–31. https://doi.org/10.1087/20130106
  • Silver P (2016) Advice for early-career peer reviewers and authors responding to peer reviews. Freshwater Science 35: 1073–1075. https://doi.org/10.1086/688968
  • Grossman GD (2017) Coping with the editorial process: considerations for early–career biologists. Animal Biodiversity and Conservation 40: 269-276. Available at http://abc.museucienciesjournals.cat/files/ABC_40-2_pp_269-276.pdf
  • Taylor BW (2016) Writing an effective response to a manuscript review. Freshwater Science 35: 1082–1087. https://doi.org/10.1086/688886
  • Cassey P, Blackburn TM (2003) Publication rejection among ecologists. Trends in Ecology and Evolution 18: 375-376. https://doi.org/10.1016/S0169-5347(03)00160-5 (free copy is available at ResearchGate).